Alla inlägg under september 2012

Av Fanny - 30 september 2012 17:41

Idaaaag har man handlat lite höstkläder så kuuuul (stickade tröjor)  . En av dom stickade tröjorna va en rosa och 2 svarta ^^. Hoppas att ni har haft en bra helg för de har jag haft. Jag sovit länge och göttat mig med gödis   och jag har varit med Diiina . Jag har kollat runt på sidor efter super snygga naglar som jag måste prova kanske ni också om man kan.        

Av Fanny - 24 september 2012 21:15

 Hej, Jag har inte skrivit på sk*t länge  . De är redan den 24 september 2012 . Idag har min underbara sötis fyllt år och jag gav honom en tröja såklart  . Jag tror att han tyckte om tröjan för han sa att han skulle ha på sig den imorgon . Jag saknar honom sk*it mycket   även jag varit med honom en stund idag och igår . Idag hade vi idrottsdag  i skolan eller vad man säger, de var jobbigt när man hade huvudvärk. Dagen idag har gått riktigt fort tycker jag, jag var inne i stan och kollade på lite grejer. JAG tycker de inte finns några snygga kläder på H&M och lindex längre  , nu har dom börjat med dom dystra gråa, bruna kläderna igen  . Kan dom inte fortsätta sälja mer moderna kläder än dom vanliga höstkläderna? Jag tycker de är inte så modernt med bruna och gråa kläder i hösten som de har alltid varit  . Skriv gärna vad ni tycker om H&M och linexs kläder  . Jag skriver bara vad JAG tycker och era åsikter är en helt annan grej så snälla va inte emot mig bara för de. De dära med att jag skulle ha en video när jag snackar massa kanske inte blir något av och istället kan de bli en video när jag spelar minecraft  . Jag har spelat minecraft snart i 4 - 5 månader nu så jag är väl ganska bra på spelet .


 

Facebook O.o


 


Av Fanny - 16 september 2012 21:59

          

Av Fanny - 16 september 2012 21:32

Jag har inte skrivit på 100 år känns de som, Förlååååååt för de, de har varit fullt upp med annat  . Jag har tänkt över lite grejer med denna blogg om de kommer mer besökare på denna blogg så kanske jag göra en video när jag snackar och skojar lite  . Men de är upp till er att ni besöker min blogg eller att ni tipsar eller vad ni gör  . Ni kan väl också kommentera om ni känner för de och de skulle va super duper kul   om någon gör de. De ska bli mer inlägg, jag måste helt enkelt blogga mer . De kommer foton också som jag har tagit när jag varit ute i naturen . Har varit mått ganska dåligt     denna vecka men börjar smått bli bättre  .

Av Fanny - 10 september 2012 18:07

Av Fanny - 10 september 2012 17:54

Nu här igen på bloggplatsen för att blogga  . Idag var de en kort dag i skolan, jag slutade 14:25 så gött  . Idag har man köpt trumpinnar och nu är jag redo att spela trummor   . Jag spelar trummor varje tisdag så kuuuuuuul  . Hitta några roliga bilder på Stewie Griffin på google.se   .


     HAHA! Han är så sjukt rolig   

Presentation


Hejsan svejsan! Jag är en liten rolig filur som har börjat blogga på bloggplatsen.se . Jag heter Fanny och är 15 år gammal. Jag hoppas att bloggen kommer funka bra. Jag har väldigt många intressen några av dem är musik, teckna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards