Alla inlägg under juni 2012

Av Fanny - 27 juni 2012 13:02

Jag har tagit en stor pause, varför ska jag blogga om nästan ingen tittar in eller kommenterar. Jag vill få veta vad ni tycker om min blogg är den rolig och intressant att läsa? Kommentera gärna när som helst. Mina bilder är försenade på klänningen jag hade på min skolavslutning, förlåt för de men jaja ni överlever eller?   Idag och igår har jag bara varit hemma och slappat framför datorn för de har varit så dåligt väder   . Som jag vet så ska jag blogga vidare sålänge jag får några som tittar in   . Jag vet inte hur min dag kommer se ut idag men jag tror att jag ska dra till min Dina (Bäzza). Hon bloggar också men på devote.se    men ni får länken om de är okey för henne .



Av Fanny - 15 juni 2012 17:06

     

Av Fanny - 15 juni 2012 15:20

Nu äntligen är det sommarlov så gött. Jag vet inte vad jag ska göra i sommar förutom bada   . Några förslag?

Av Fanny - 14 juni 2012 20:09

Dip dye med rosa och blå färg de är sk*t snyggt och de verkar vara modernt nu för de passar till kläderna som är inne nu i affärerna. Jag vet inte om jag skulle vilja skaffa de  de växer ut senare inom kort men de gör med all färg i håret. 

    

  Sånt vackert rosa hår ska jag kanske skaffa om de blir något av    Kommentera gärna om de skulle passa på mig


Av Fanny - 14 juni 2012 20:06

 

  

Av Fanny - 14 juni 2012 18:54

Eller ska vi säga tjena tjena istället för hallo?   Jag har aldrig bloggat på bloggplatsen.se så de var coolt att börja bogga här. Jag har bloggat på så många platser men glömmt bort eller tröttnat bloggerna men de jag inte tror jag inte jag gör med denna. Bloggplatsen verkar vara super roligt ställe att blogga på istället för blogger, devote, blogg.se och m.m . Imorgon så blir det skolavslutning men jag hoppas att de blir lite fika för jag vill inte gå på en skolavslutning utan fika.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan svejsan! Jag är en liten rolig filur som har börjat blogga på bloggplatsen.se . Jag heter Fanny och är 15 år gammal. Jag hoppas att bloggen kommer funka bra. Jag har väldigt många intressen några av dem är musik, teckna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards